tisdag 21 juli 2009

Sonisphere och Hultsfred...

Ja, då var en helg i Hultsfred avklarad.
Och jag kan bara säga att jag hade jättekul och att jag är glad att jag gjorde det. Det var en upplevelse! Det var geggigt, regnigt, mycket folk och mycket fylla. I stort sett så som jag föreställt mig att det skulle vara.
Kvällens stora dragplåster Metallica blev dock en besvikelse, för mig iallafall.
Jag gick hem med en något överförfriskad kollega efter typ 10 låtar, och det gjorde ingenting. Det var riktigt skönt att krypa ner i sängen. Musiken hördes ändå väldigt bra.


Metallica på scen.

Tentipi tältet som var uppsatt på VIP området. Där serverades en supergod buffe! Bar och lite bord och stolar rymdes också.

Jag i något som ska föreställa en rockpose...



Och här är själva baksidan av Hulstfred i regn. Allt- och jag menar allt är geggigt.



Dagen efter.


Tur att man inte ingick i den städpatrullen...
Men trots all gegga, och att jag tillbringade kvällen i mina ohippa gummistövlar, modell lagård-så hade jag jättekul och det är definift en upplevelse jag kommer att minnas=)

1 kommentar:

  1. Jag hade jätteroligt, och TACK TACK TACK för hjälpen ;-)

    SvaraRadera