fredag 3 juli 2009

Dålig förlorare...

Efter jobbet idag så trampade jag till Vattenland för 10 minuters bad med barnen.
Sen började det regna...typiskt. Jag som verkligen ville bättra på brännan. Tog istället cykeln och fortsatte till SPA. Där var vi hela 2 pers som ville träna Stepmix. och vilket pass det blev...har nog aldrig varit så svettig och slutkörd. Kroppen känns som bly och vill inte riktigt lyda mig än.

Efter passet blev det god mat som Peter fixat. Bakpotatis med skagenröra, och till det vitt vin och havskräftor. Jättegott!

Eftersom Victor sover borta och Julia tycker att vi ska ha lite myskväll när vi är själva- så har hon utmanat mig på Singstar ABBA. Och gud vad hon sjunger... NOT!
Ungen kan ju inte engelska, men ändå slog hon mig med flera hundra poäng i varje låt.
Vet inte vad det här egentligen betyder...
Antingen är jag jävligt dålig på att sjunga, eller så är det nå´t allvarligt fel på spelet. Kan man verkligen få full pott bara genom att hålla sig på rätt ton, och nynna melodin?
Ska testa att humma igenom låtarna imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar