onsdag 29 juli 2009

Sista semesterdagen

Sista semesterdagen för den här gången är snart tillända. Jag är så glad att vädret har vänt (litegrann iallafall) och att jag fått liiite sol på mina bleka kinder.
Vi tillbringade hela tisdagen på Vattenlandet och hade det jätteskönt allihopa. Maria och Helena med familj gjorde oss sällskap. Idag onsdag, gjorde vi ett nytt försök, men solen kilade sig visst fast under stooora svarta moln. Barnen frös och hackade tänder efter första doppet, så vi gav upp efter en timma. Det blev städning här hemma och en tur till min kära moster istället, som bjöd på gott fika.
Apropå fika, så känns det som att jag ätit en och annan kaka för mycket den här sommaren...men jag kan inte låta bli...=) Det är ju så gott!

Imorgon ringer klockan halv sju (tre timmar före "min semesterklocka"), och tro´t eller ej...men det ska bli skönt att få lite rutiner igen...iallafall i drygt en vecka. Sen är det dax igen för en liten semester=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar