torsdag 2 juli 2009

Energi boost

Efter en väldigt varm dag på jobbet, bestämde jag mig för att åka till SPA och träna i en ännu varmare träningslokal...Men det var det värt!
Body Balance...som balsam för själen!!! Om man är så där ut sjasad, trött och lite less på allt, så är det här passet som hjälper. Man får så mycket ny energi i kroppen! Stressen släpper och man blir totalt avslappnad och fokuserad efteråt. För mig sitter den känslan kvar i kroppen hela dagen och även dagen efter=)

Jag blev så pigg efter passet så jag åkte hem och vände upp & ner på hela huset (nästan).
Alla sängar är renbäddade, köket är storstädat och soffan har fått nytvättade fodral.

Ikväll blir det ett pass med dance aerobics. Brukar vara sjukt kul! Återstår att se om jag får en energikick av det också?

Hoppas det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar