torsdag 30 juli 2009

Mjukstart

torsdag är det idag och det betyder att det blir en väldig mjukstart på veckan för min del...lyxigt värre!
Ska jag vara helt ärlig så var det riktigt skönt att komma igång igen!Jag känner mig grymt priviligerad som har ett nytt jobb som jag trivs så bra med! Och en annan kul grej är att nu när många av oss är på semester så får man ta mer ansvar, och göra fler uppgifter, och det gillar jag! Idag har jag svarat i telefon och det kan bli en hel del lustiga samtal och roliga dialekter som man förstår hälften av...men då får man gissa sig fram eller ställa smarta frågor...som jag försökt med idag...jag tror att jag lyckades ganska bra faktiskt.

Dagen avslutades med ett besök på Mormors Glasscafe i Lysvik. Väldigt mysigt trots allt spöregn, och framförallt väldigt god glass! Definitivt värt ett eller flera besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar