måndag 27 juli 2009

Dagarna går så fort...

Min lilla minisemester går alldeles för fort...nu är det bara 3 dagar kvar!

De sista dagarna har vi hållit oss på hemmaplan och vi har bla fixat med barnens cyklar som det alltid verkar vara något som är trasigt på...sen har vi varit till sandgropen i Rottneros och hämtat fogsand till plattorna på baksidan, och så här bra blev resultatet!



Häromdagen hade vi finbesök från Stockholm. Det var Peters systerdöttrar Maria och Helena och Marias man och tre barn som kom "hem". Maria och Helena är ju uppväxta i vårt hus, så därför är det x-tra kul när de kommer!
Och den här gången var det speciellt kul eftersom Maria & Calle nyligen fått bebis- som vi inte sett ännu!

Lilla Olof

Idag är det ännu en dag med dåligt väder, så i eftermiddag åker vi till Karlstad. Jag och Julia på shopping (MÅSTE hitta bröllopskläder till helgens bröllop!)Peter och Victor ska till Färjestad på trav. Eftersom jag är allergisk mot trav och tycker det är urtråkigt tänker jag våldgästa min kära syster under kvällen, och se om hon kan svänga ihop en god middag till oss. Vad glad hon ska bli...?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar