tisdag 21 juli 2009

Hos Pappa

Medan jag och Peter var i Hultsfred och rockade loss, så dumpades barnen hos morfar.
Och trots att de aldrig varit där ensamma förut, så har allt gått jättebra!
Barnen har lekt och gosat med deras två Maincoon katter och deras hund Mozart.



Mozart- Julias nya älskling. Hon plockade tom upp bajset efter honom...!

Min syster Malin dök också upp där under helgen och min halvsyster Evelina hade sin pojkvän på besök. Så det var verkligen fullt hus. Men det var bara mysigt att träffas allihop! En liten utflykt till Söderköping hann vi med på söndan och såklart en tur till ett STORT shopping område. Inhandlade två rockiga tshirts och jättefina bäddset i bäck och bölja kvalitet.


Vi har blivit SÅ servade med mat och fika att jag nog inte ska ställa mig på vågen än på ett bra tag...!
Nu önskar jag bara att vi bodde lite närmare varandra än 27 mil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar