måndag 13 juli 2009

Snopet värre...

Dagen tog verkligen inte den riktningen jag räknat med...

Idag skulle jag ha hälsat på våra säljare på jobbet, Jill & Niclas- när de besökte Östergötland. Jag hade själv bokat in deras vecka där, fixat mysigt boende och så...så här stog man och gjorde iordning gott fika imorse. Bilen var hemlånad från chefen och jag såg fram emot en jättemysig dag. Då ringer de och avbokar!!!

De kände sig inte riktigt friska & pigga. Och det tar jag. Men jag kan inte hjälpa att jag blev så j..la besviken. Jag har lagt ner så många timmar på den här veckan, och trodde verkligen att det skulle bli kanon. Så blir det så här istället. Hoppas verkligen att de friskar på sig snabbt, så de kan ta nya tag i slutet av veckan.

Så det var bara att ratta bilen till jobbet istället...och det blev en bra dag! Fick mycket gjort, och så blev det en dubbelpingis på lunchen. Tänk att de låter mig va med och spela än, grabbsen- fast jag alltid förlorar...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar