tisdag 28 februari 2012

Namnsdag




Gomorron på er !
Klockan är bara 7 på morgonen, och här i Sunne är det redan ljust ute och solen är på väg upp. Härligt!
De senaste dagarna har jag kännt mig lite krasslig. Ont i kroppen, ja rentav mörbultad känner jag mig. Och så en molande huvudvärk som inte riktigt vill släppa. Gissar att det är influensan som har satt sig i kroppen, fast på mig blir det tydligen inte mer än så här. Jag har nog fått en light version av årets flunsa. Och så länge det inte bryter ut på riktigt och jag kan jobba, så är jag mer än nöjd. Några Ipren och jag är "fit for fight" att ta tag i den här dagen också:)

Den här veckan har barnen sportlov, så även lilla Leo som ju bor i Karlstad. Han är hos min mamma några dagar för att slippa vara på fritids. Igår var även Julia hos mamma och de hade en riktig bakdag och gjorde cupcakes och muffins.
På kvällen var Leo hos oss några timmar eftersom mamma var på ett möte.

Och de hade bakat en kaka åt mig eftersom det är Maria dagen idag! En riktigt mumsig kladdkaka som är min favorit dessutom! Vi tog oss en kvällsfika och det blev inte många smulor kvar av kakan kan jag tala om:)
 Tack Leo, Julia och mamma för att ni är su gulliga och kommer ihåg min namnsdag.

Som ni ser är Leo måtrtligt road av att att vara med på kort...:) Men han ställer snällt upp när moster Mia ber snällt.
Idag ska alla barnen med mormor till Torsby badhus och jag är evigt tacksam att jag har en mamma som tycker det är kul att umgås med sina barnbarn. Det gör det lite lättare att vara på jobbet när det är lovvecka!

1 kommentar:

  1. Hoppas du bara får light-versionen av flunsan. Den tunga versionen är riktigt jobbig. Ha så trevligt på jobbet! :)

    SvaraRadera