tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag- och våran bröllopsdag.
Den allra första.

Så fort ett år går...
Kan inte förstå att vi för exakt ett år sen stog i kyrkan och blev "äkta" med varandra.
Jag kommer alltid att minnas den dagen med glädje, och jag kommer alltid minnas vad vi hade på oss, vad prästen sa, och hur lyckligt pirrig jag kände mig inombords!





Jag minns att Julia hade tokhög feber när vi var i kyrkan, hon var inte alls pigg....stackaren.

Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Nu ska det lagas god mat härhemma, och Victor har  tagit ledigt från hockeyträningen ikväll för han ville vara hemma och fira med oss.
På lunch idag fick jag en jättefin tulpanbukett av Peter, så nu måste jag klura ut något bra att köpa till honom...Jag tror det får bli en chokladask:)

Hoppas alla som läser har haft en fin dag- det är Ni värda!

KRAM

2 kommentarer: