onsdag 1 februari 2012

Idetorka...



Sitter här och funderar på vad jag ska skriva idag...

Än så länge har det inte hänt speciellt mycket den här dagen, så jag är rädd att det här blir ett sådär lagom roligt inlägg:(
Men något vill jag iallfall skriva även om det bara blir lite ordbajsande.

Bilen är på lagning...det har skrapat något fruktansvärt mycket från bromsarna på sistone, och jag misstänker att det ska bytas belägg.
Uhhh, jag är så himla trött på våran bil just nu. Jag försöker övertyga P om att vi ska byta till en nyare, men han vill inte!
Han är inte typen som byter grejjer utan vidare, så det är bara att bita ihop och gilla läget...


1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar. Den värmde. :) Det är lite mer som händer än det du vet. Eller ja, jag vet inte om du vet allt. Haha. Är lite många bollar i luften. :P
    Men jag hoppas att allt löser sig. Vi har båda mycket att arbeta med. Men har vi klarat ungefär samma sak i två år (två år på måndag) så tror jag vi löser allt. Hoppet är väl det sista som lämnar en har jag hört. :)

    SvaraRadera