fredag 3 februari 2012

Arrrghhhh!!!


I skrivande stund är jag luspank! På kontanter...
Efter jobbet skulle jaghelghandla, och gissa om jag blev snopen när jag skulle betala och det stog medges ej i kortterminalen...
Pinsamt var det också! Jag gick ut från affärden med svansen mellan benen och kollade kontot, och jodå, det fanns pengar!
SÅ jag gick in igen och försökte. Men nej.
Då försökte jag gå ut till bankomaten för att få ut kontanter istället. Gissa om jag blevsnopen när apparaten snodde kortet för mig. Då fick jag tårar i ögonen så arg var jag. Åkte hem och ringde upp Nordeas telefonbank, och jag var inte en glad och balanserad kund kan jag lova.
Det visade sig att de hade spärrat mitt gamla kort eftersom det gått ut i datum, och skickat ut ett nytt som jag kommer få om EN vecka.
Jisses säger jag bara! Vem klarar sig utan kort i en vecka nuförtiden?
Som tur är var ICA kortet laddat med pengar, och så fick jag en lite veckopeng av Peter så jag kunde handla det som behövdes som inte fanns på ICA.

Som plåster på såren så får jag 4 biobiljetter av Nordea. Men helgen kunde verkligen ha börjat bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar