torsdag 16 februari 2012

Detta med håret....




Jag har haft en inre monolog med mig själv de senaste 15 åren att jag vill ha långt hår. Men jag lyssnar tydligen aldrig på mig själv, så det slutar alltid med att jag klipper mig kort.

Och sist blev det JÄTTEKORT!



Men då bestämde jag mig en gång för alla att nu får det vara bra! Nu ska håret UT!

Och så står jag här idag några månader senare och tycker att håret är katastrof igen....och jag rabblar mantrat-inte boka klipptid-inte boka klipptid...


Jag SKA hålla ut. Till sommaren ska jag kunna ha det i en liten, liten tofs:)

1 kommentar:

  1. Du klär ju i kort, så jag tycker inte du behöver vara missnöjd. Men vill du ändå ha längre, så ring mig när du får "klippa sig il". Jag kan avskräcka dig från att boka tid ;) Själv går jag hellre till tandläkaren :D

    SvaraRadera