måndag 17 maj 2010

SPA med mamma

Fick en förfrågan från mamma idag, om vi kanske kunde träna ihop ikväll...?
Jag har tjatat på henne flera gånger att hon borde följa med och prova på Body Balance. Hon har en nackskada efter en trafikolycka och klarar inte av några fartfyllda pass, men det här tyckte jag borde passa henne bra.
Och det gjorde det verkligen. Hon fixade så gott som alla övningar galant!
Efter träningen passade vi på att simma några vändor i bassängen och så bubblade vi lääänge i jacuzzin, som vi fick ha helt för oss själva. Alla stressade själar hade skyndat hem efter sina träningspass, och då kändes det som om vi var de som "vann" tid på att bara sitta där och njuta för oss själva.

Tänk vad skönt det är att stanna upp ett tag, mitt i vardagen, på en måndag, och inse att livet är gott att leva!

1 kommentar:

  1. Det var helt ljuvligt och passade mig helt perfekt. det blir fler gånger,jättekul.tänk att få vara helt själva i poolen o jacuzzin.

    tack för att du drog mig med.ÄLSKAR DIG.

    kram mamma

    SvaraRadera