måndag 10 maj 2010

Ny energi!

Nu är de första småsakerna som vi gjöt igår eftermiddag klara. Nästa iallafall...de måste torka lite mer. Det syns på den mörka ytan att det är mycket fukt kvar i betongen. Nu får de ligga till sig på en tallrik inomhus tills imorgon och torka till ordentligt. Efter det så ska kanterna sandpappras lite så att de vassa hörnen försvinner. De ska vara lena som en bebisrumpa!
Det här ska bli små hängare att ha i vaxduken utomhus. Jag har gjutit fast små klämmor som man nyper fast i duken.



Det är den här lite ruffiga ytan som jag gillar så mycket! Gärna med små bubblor i.



Annars ikväll så har jag tagit mig iväg till SPA och tränat. I´m proud of myself!
När jag kom hem från jobbet idag kände jag mig som en urviden disktrasa...tänk att det bara är måndag och man redan kan vara så uppe i varv...jag visste inte om jag skulle gå och lägga mig och dra en filt över huvudet och sörja att pulsen ligger på långt över det normala...eller som sagt var att gå och träna. Men det braiga i mig vann idag, och nu sitter jag här nytränad med en massa ny härlig Body Balance energi i kroppen.
Och ikväll så kanske, kanske den där Thailandsresan som vi trånat efter så länge kan bli bokad...hoppas!!!
Det är ju inte bara vi som ska åka utan nästa hela tjocka släkten, och det där med att få tummen ur är inte vår starkaste sida när det gäller att bestämma sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar