torsdag 13 maj 2010

Regn

Regn, regn och åter regn! det känns nästan som att befinner oss i oktober och inte i maj månad...! Nattfrost varje natt och kanske 5+ på dagen...inget som mina nyligen utsatta plantor hurrar för kan jag säga!

Nåväl, det gäller att se det positiva i eländet- och för min egen del så passar jag på att pyssla om mig själv lite, nu när det ändå inte går att pyssla ute, utan risk för att förfrysa fingrarna!

Igår var jag hos frissan och klippte av en hel del hår. På kvällen fusksolade jag lite i solarium samt gjorde manikyr och pysslade om fossingarna lite. Så nu är jag redo för att visa upp tårna i sandaler, bara nu solen och värmen kommer nångång så jag får plocka fram sommar garderoben! Än så länge är det mössa och vantar som gäller på morgonen när jag cyklar till jobbet...

Idag står gymmet på schemat, ska köra ett styrkepass och efter det ska jag och Lena åka till Forshaga och hälsa på vår mammalediga kollega Madde, och snosa lite på hennes lilla bebis Billy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar