fredag 28 maj 2010

Fredagkväll...

Det är fredagskväll, och jag sitter alldeles ensam ute på altanen & njter.
Det är härligt väder och solen värmer fortfarande gott. Peter och barnen är på Kolsvik och ser på en fotbollsmatch. Och ska jag vara helt ärlig så känns det ganska så lyxigt att få vara ensam hemma i huset. Få göra lite som man vill...sätta sig framför datorn utan att något stör tex. Så wild & crazy är jag en fredagskväll...
Närå, jag älskar min familj mest av allt, men ibland är det så skönt att få vara ifred en liten, liten stund bara...

Ikväll har vi festat till det ordentligt med skaldjur. Fiskbilen står utanför ICA på fredagarna, med färska skaldjr och då gäller det att passa på!

Ikväll blev det färska räkor, havskräftor och krabbklor av kamtjatka krabba. Och till det ett glas vitt. Inte så dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar