torsdag 27 maj 2010

Mina blommor

Nu har tagit hem de flesta av plantorna som jag försått på jobbet.

De har har jag köpt och planterat i amplar och lådor på framsidan av huset. Temat för i år är ROSA *skräll*



Rosa pelargoner och millionbells...så fina! Snart kommer de att växa och hänga ut över kanterna på lådan.



En ny klamatis har fått sin plats framför garaget. den ska få stora vita blommor.



Änglatrumpeterna växer och frodas utomhus. (kav verkligen inte få bilden åt rätt håll)



Tomatplantorna har dragit iväg rejält på höjden. De blommar friskt så jag hoppas på många goda röda kulor!



Chilipepparn blommar ocså för fullt. Den får små söta vita blommor och verkar trivas bra.


Här kommer det att bli en stark chili! Mums!



Återkommer med bilder ikväll på mina pallkragar där det också växer på bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar