måndag 28 september 2009

Tidnings reportage

Victor & Peter har varit med SIK: s team -98 på träningsläger i Norska Nes under helgen. En reporter var där och gjorde ett reportage om upplägget med träningsutbytet...

Här är inlägget...http://www.raumnes.no/artikkel.asp?Artid=164237
(Victor står som andra spelaren från vänster sida.)

Victor var f.ö mycket nöjd med helgen. Han hade spelat riktigt bra, Peter intygade att det var sant, och han hade också tacklats...*gulp*

Det här är första säsongen de får tacklas, så nu kommer jag bita av alla mina naglar när jag kollar på hans matcher. Fy, vad jobbigt att se sin egen unge åka på smällar eller bli nerknuffad i isen. Jag vet faktiskt inte om jag fixar det...
Jag är en så´n person som inte gillar våld i några former. Jag fixar inte ens att se på kampsporter eller våldsamma scener på TV ...jag sitter och håller för öronen och blundar. Undrar vad Victor säger om jag gör det i ishallen...? Jag tror han säger att det är bättre jag stannar hemma istället=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar