onsdag 9 september 2009

Senaste dagarna...

...har jag haft en GRYM träningsvärk i mina ben!

Det var söndagens Body Pump som fixade till den värken...Jag fick ett tips från en god vän som ska vara "lärd" i dessa sammanhang. Hon tipsade om att träningsvärk botas med ännu mera träning. Och jag tyckte att det lät vettigt. "Ont skall med ont förgås"..ni vet. Ordspråket...

Så dagen efter Body Pump passet gick jag glatt iväg till ett Body Balance pass, där är det mycket benstyrka. Och jag kan säga att det där jäkla ordspråket inte stämmer ett dugg!
Varenda steg jag tar känns, och för att inte prata på när man ska ner på lägre höjder. Aaahhh! Det är nog den värsta rörelsen just nu.

Igår kväll hade vi trevligt besök av Peters bror Hasse med sin fru Lena.
Vi "mutade" hem dem på god middag, med efterätt och allt....för att barnen sen skulle få möjlighet att plocka fram jultidningarna och sälja för några sköna slantar. Det var längesen vi sågs, så det var jättekul att de ville komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar