onsdag 2 september 2009

Katastrofträning...

Ja, gårdagens träning kan inte benämnas som något annat än ett stooort fiasko!

Det var alltså Madde från SATS i Karlstad, som var instruktör.
Hon kommer varje tisdagkväll för att lära oss Sunnebor dansa. Så även denna tisdagkväll.

Hon har länge kört samma koreografi, och jag kände att jag började bli riktigt haj på det nu.

Men igår var det inte alls samma. Nej, nu skulle det dansas House och Latino....
Hmm. Det var mycket shake your ass and move your hips om man säger så...

Det känns inte helt bekvämt att stå och rulla med höfterna som om man är en magdansös eller att jukka fram och tillbaks som en galning...allt gick i ett rasande tempo dessutom.
Jag försökte verkligen att hänga med i svängarna, men väldigt ofta fick jag skrattanfall för jag såg så otroligt knäpp ut.

Men det bjuder jag på. Haha! Mina mooves var en katastrof, men gud vad kul det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar