onsdag 30 september 2009

Nu tankar jag kärlek

Ikväll har jag packat inför Norrlandsresan. Jag vågar faktiskt inte väga väskorna för jag är tämligen säker på att jag har övervikt. Men har jag det, så har jag! Jag har med mig det jag tror jag behöver iallafall.
Så nu är det bara att tuta och köra!

Jag har gosat x-tra mycket på barnen och tänker gosa ännu mer när de somnat. Jag älskar att gå in när de sover och snosa dem på kinden och i nacken. De är helt underbara när de är vakna, och helt ljuvliga när de sover...
Jag kommer att sakna dem så mycket när jag är borta. Men jag tror ändå att det kommer att gå bra. Jag härdar ut till nästa fredag, tills jag kommer hem igen.

Jag hoppas att den här resan kommer att bjuda på många roliga möten med människor. Både som jag känner och inte känner. Kanske kan jag få se nya fina platser som jag aldrig sett förut?

Och så inbillar jag mig att det är jättenyttigt att längta efter varandra ibland. Man uppskattar varandra så mycket mer när man väl ses igen.

Så -på återseende kära läsare, då med rapporter från Norrland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar