söndag 20 september 2009

En helg går alldeles för fort!

Vooops. Så var det söndag kväll igen. Och helgen som kändes sååå lång har glidit förbi alldeles för fort...

Förmiddagen ägnades åt biljettbokningar. Först till bion som vi skulle se idag. Vi vuxna skulle se Flickan som lekte med elden. Barnen paxade för en natt på museét 2. Lite kompisar tillkom under förmiddagen så det var bara att plussa på biljettantalen...
Beställde här hemma på datorn och betalade med kortet, och när man kommer till entrén på bion så drar man bara sitt betalkort i en maskin, och så kommer de biljetter man beställt ut.
Hur smidigt som helst och framförallt inga köer! Det gillar jag!

Efter bion blev det ett fikastopp hos syster Malin på Herrhagen. Depåstopp med äppelpaj och vaniljsås. Supergott! Barnen fick sig en lekstund med kusin Leo.

Idag har jag och Ulrika bestämt att vi åker till Stockholm den 18 dec, för att kolla på Peter Jöback. Mmmmm säger jag bara. Jag vet att han inte är galen i tjejer...men han är skön att vila ögonen på...Så nu har vi en tjejhelg att se fram emot, med lite julshopping i storstan! Biljetterna är bokade här också.
Ulrikas bror har lyckats boka rum åt oss på hotellet han jobbar på. Och det hotellet råkar vara årets Idol hotell dessutom! Och jag TROR att vi är där under finalhelgen!

En helg jag redan ser fram mot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar