onsdag 5 augusti 2009

Rastlös

Efter ett par lugna dagar på jobbet och likaså hemma håller jag på att krevera!!!

Peter har semester i två veckor till, och han har skarpt förmanat mig att inte röra dammsugaren eller något annat som har med städning att göra=)
Det är liksom hans avdelning nu, tycker han. Men jag måste erkänna att jag inte orkar låta bli. Ibland måste jag bara få ta de där gruskornen som ligger mitt på golvet och bara vill bli uppsugna...eller ta ett extra varv med disktrasan i köket...eller städa liiite i badrummet. Det går bara inte att sitta still.
På jobbet blir jag stressad om jag inte har fullt upp hela tiden...
Så idag ska jag försöka att varva ner.
Jag ska träna Body Balance ikväll och efter det SKA jag sätta mig ner i soffan och se en HEL film utan att resa mig upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar