måndag 24 augusti 2009

Kvalitetstid med mig själv

Helt plötsligt stog jag ENSAM i hallen.
Alla var någonannanstans och skulle vara borta flera timmar. Det här händer inte så ofta kan jag tala om...
Det tog inte så många sekunder innan jag prioriterade bort det jag MÅSTE göra.
Alltså vika tvätt, dammsuga, putsa fönster, baka 200 bullar, rensa garderober.
Ja listan börjar bli lååång på det jag borde göra.

Men istället smög jag ner fötterna i ett skönt fotbad och vilade ögonen i en skvallertidning. Aaahhh, ljuvligt!
Som grädde på moset åkte jag till SPA och tränade Body Balance. Så nu sitter jag här och vickar på mina filade fötter och är så där härligt avslappnad och utstretchad som man bara kan vara efter ett sådant träningspass.
Det är skönt att prioritera sig själv ibland=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar