måndag 31 augusti 2009

En lördag i Karlstad

Stora Torget i Karlstad lördag kl 14.00


Ett tränat öga ser genast att det är en Cirrus 40.
Byggd av Lena och mig kl 08,00, en kall lördags morgon..




Naturksyddsföreningen firade 100 år och hade workshops på torget i ett Tentipi tält.
Det var fullt med folk i tältet hela dagen. De serverade bla tårta till 800 personer!



Själv var jag nöjd med att få jobba ihop lite x-tra timmar. Jag låg inte så bra till på komp kontot efter all semester...
När tältet var rest på torget tog vi, alltså jag, Julia och kompisen Clara en tur till Mariebergsskogen. Det var mycket spring i benen efter att ha suttit stilla och väntat lääänge i bilen.
Glada brudar




Efter all lek åkte vi till Bergvik för shopping och lite mat.
Där hittade jag bl.a snygga stövlar från Vagabond. De fick givetvis följa med mig hem. Hi hi=)
Så nu hoppas jag (nästan) att det ska bli kallare och ruskigare ute så att de kan börja användas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar