torsdag 6 augusti 2009

Mammas födelsedag

Här är min kära snälla mamma som fyllde år idag. Hon vill naturligtvis att ALLA som kan ska komma hem och fira henne. Och vi ställer naturligtvis upp!


Vi blev bjudna på god mat. Kenneth skötte grillen.



Efter maten fanns det mycket spring i benen. Speciellt på min syster Malins lilla kille Leo 4 år. Han ville åka madrass i trappen. Den vanan, eller ovanan får de bara göra hemma hos mormor. Alla barn i huset har tydligen gjort det i alla tider. En madrass står i en garderob på övervåningen endast till för denna syssla. Jag kan tala om att den som hade roligast av alla, och skrattade högst av alla -var min kära syster!
Hon buffade tom undan barnen och tog ett par åk själv!


Först framåt


Sen bakåt

Efter tårta och kakor var det dax att åka hem.
Solnedgångarna hos mamma är verkligen vackra. Toppen som syns långt bort är tossebergsklätten. Vid midsommar går solen ner precis bakom toppen av den. Jag var bara tvungen att ta ett kort.



Malin lämnade kvar Leo hos mormor ett par dagar. Hon tyckte att han behövde komma ifrån storstan. Men det tyckte inte Leo! Han blev lessen när hon skulle åka, så vi fick muta lite med att Julia skulle komma och leka imorgon och så vattenlandet på lördag. Då blev han glad igen och vinkade av oss i fönstret.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar