måndag 15 oktober 2012

Tack!



Tack för alla era kramar. De värmer i höstrusket!
Ja, igår var det ingen bra dag, och idag har det fortsatt i ungefär samma stil. Jag antar att det är så här det kommer att vara framöver...upp och ner. Kanske finns det lite höstmelankoli med i spelet också...?

Som tur är så kommer det bra dagar emellanåt då man faktiskt känner sig lite glad inombords, antingen för att solen skiner, något roligt har hänt eller så bara är det så, att man vaknar och livet känns lite skönt igen. De där bra dagarna gör att man orkar ta sig igenom alla mindre bra också.

Ikväll myser jag och Pixi i soffan. Victor är på träning (som vanligt) och Peter är ute på långpromenad. Mamma är här och målar dörrarna på övervåningen, men jag blir alldeles snurrig av den starka färg lukten, så jag håller mig på avstånd.

Kram på er från mig och Pixi

4 kommentarer:

  1. Kram till dig Maria från klövervägen

    SvaraRadera
  2. I det perspektivet på bilden ser Pixi nästan stor ut, men skenet bedrar :) Hoppas de bra dagarna blir fler och fler och de jobbiga färre. Kram!!

    SvaraRadera
  3. Stor varm kram till dig Maria. Tänker så mycket på er. Elna har varit till graven och sa att stenen var jättefin med en häst och solnedgång. <3 Håller med Lena! Stor Pixi!! :) Kom hit till Prostgården och beskåda galenskapen med tält om du känner och vill. Kram Bettan

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar från familjen Granholm-Johansson.

    SvaraRadera