tisdag 2 oktober 2012

Stella

Nu har jag träffat lilla söta Stella för första gången och hon var helt underbart söt!
2620 gram och 48 cm var hennes mått så det var en liten och nätt tjej, men så underbart söt med massor av mörkt hår.
Hon låg mest och puppade på mamma Emma under vårt besök, men en liten stund fick vi hålla henne både jag och mamma.
Jag fick äntligen lämna över den fina filten som Lena stickat, en mjukisdress som jag köpte i Luxemburg, och så ett litet kit med blöjor, nappar och lite andra bra o ha saker.
Grattis igen Emma och Marcus till er fina dotter!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar liten tjej och vilket fint namn :)
    Grattis faster, föstår att du är stolt :) Jag är också stolt faster till en underbar sjuåring, Samuel.

    Åsa G

    SvaraRadera
  2. Hej! Lagom avensjuk jag blir, vill också titta på den fina tösen. :) kramar!!

    SvaraRadera