torsdag 18 oktober 2012

Även idag var vi på kyrkogården och fixade lite på Julias plats.
Idag satte vi dit två nya fina lyktor som vi fått av snälla Yvonne på Fonus.
Och så la vi lite granris på den blöta jorden framför stenen. Nu känner vi oss nöjda med hur det ser ut. Att det är fint är viktigt, men det tror jag att ni redan förstått:))

Yvonne på Fonus gav mig även några fina motivljus som jag vill visa här. Man kan skriva några rader på ljuset, och jag tänkte att det kan vara ett fint ljus till allhelgona att sätta på sina nära och käras gravar.

För övrigt ikväll har vi storhandlat och sen målat dörrarna på övervåningen, och nu är det kanske en kvälls jobb kvar, sen är det klart:))
Vad Victor gjort kan ni mig gissa er till... Han har kört tre pass ikväll, ett fys och två is. Han kom precis hem och slukar nu en stor tallrik med mat innan det är dax att hoppa i säng.

Kram på er


5 kommentarer:

  1. Vad fint ni gjort på Julias plats <3
    Jaa nog behöver de fylla på med mat alltid våra hockeykillar :) Vi ses kanske i ishallen under helgen. Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Va fint ni har gjort det Maria. Ha nu en riktigt härlig helg och kram på dej. Lena W

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sten! Vad fint ni har gjort!

    SvaraRadera
  4. Maria, så fint ni gjort och vilken fin sten och fin plats.
    Nu hoppas vi att ni skall ha en bra helg och Victor att du får mycket god mat.
    Kramar på er i mängder
    Ulla och Sven

    SvaraRadera