torsdag 4 oktober 2012

Sunne IK



Igår spelade Sunne IK match mot Arvika, och jag och Peter stog i cafeterian och sålde korv, kaffe och annat smått och gott.
Jag hade tänkt skriva en lite blänkare om matchen innan, men det hanns tyvärr inte med.

Matchen spelades till förmån för Julias fond, och Fryksdalens sparbank hade bössor utställda lite här och där, där man kunde stoppa ner en slant om man ville.


Jag vet inte än hur många kronor det inbringade, men jag vill bara säga att vi är så otroligt tacksamma att det finns föreningar som själva har det tufft ekonomiskt, som gör en sån här sak. Och att det finns människor som faktiskt stoppar slantar i bössorna. Stort TACK säger vi från våra hjärtan!
Vi tycker det är roligt att fonden blivit så stor, och det verkar som om ni också tycker den är bra eftersom ni stödjer den så energiskt.

Sunne vann matchen ikväll, resultatet minns jag dock inte. Jag hade fullt upp med att sälja korv, och prata med de andra mammorna:))

1 kommentar:

  1. Jag tyckte det såg ut som om det var en bra slant som kom in. KRAM på er <3 // Ida

    SvaraRadera