lördag 10 april 2010

Uppe tidigt

Lördag morgon...hade sett fram emot en lång och härlig sovmorgon.
Men icke!
Kl 6,15 slog jag upp ögonen, pigg som en lärka. Vi bor precis brevid en liten skog, och det är fullt tjatter på alla fåglar på morgonen. Och inte kan man vakna så tidigt och vara sur för att man inte kan sova när man hör deras härliga kvitter. Nej, jag slängde benen över sängkanten, direkt ner i köket och drog fram assistenten.
Och det här har jag gjort när klockan är halv 9

100 bullar



Så nu har vi ätit bullar, kaffe och äggröra till frukost. Fransk frukost alltså. Gott var det iallafall.
Nu har Victor cyklat iväg till sporthallen för match eller fotbollsträning. Jag vet inte vilket det var.
Själv ska jag hoppa i duschen, och sen hämta upp två ridsugna tjejer och åka till stallet.

2 kommentarer:

  1. oj vad duktig du är. tat lungt i helgen också. härligt att våren är här . kram mamma

    SvaraRadera
  2. Synd att man inte bor nära så att man hade kunnat titta in på en fika....bullar är ju så gott! Kram

    SvaraRadera