onsdag 14 april 2010

Lägesrapport

Den här veckan har jag redan avverkat två träningspass. Body balance- bra för själen och alla stela muskler, samt ett dance aerobics pass. BRA för stela höfter kan jag säga. Haha. Herregud, jag som tycker jag är rytmisk och har bra kordination i kroppen kan defenitivt inte "shake your hips"...men kul är det iallafall. Det är inte bara jag som är stel, utan alla i träningslokalen skrattar gott åt varandra, fast på ett snällt sätt=)

Idag hade vi finbesök på jobbet. Lilla- med betoning på LILLA Billy, och Madde var och hälsade på. Madde intygade flera gånger att han hade vuxit jättemycket under sina två veckor utanför magen.Men jag tyckte nog att han var pytteliten... Och väldigt, väldigt söt. För att visa hur liten han är visr jag hans minihand brevid Richards som är liiite större.




Här hemma pågår operation majblommeförsäljning. Det är Julias klass som säljer och det mesta av hennes fritid går åt till att kränga dessa blommor.
Den här kköpte jag, och idag matchade den min tröja perfekt!




Ikväll har jag varit duktig och städat hela huset. Och som belöning för det unnade jag mig en hemma makeover...en lermask som stelnar skönt så att man inte kan röra en muskel i hela ansiktet...




Inte så snyggt kanske, men jätteskönt efteråt! Huden är len som en bebisrumpa och känns verkligen rengjord. För mig som har blandhy är den här helt perfekt då den mattar ner huden ganska mycket och motverkar glansighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar