fredag 9 april 2010

Hårdsmält...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här veckan...vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Det är först och främst det här med farfar som gör så ont, som jag inte alls haft tid att tänka på. Jo, det har jag förresten, men tankarna kommer på helt fel tidpunkt, nämligen när jag ska sova...Peter har varit borta några dagar den här veckan så jag har inte kunnat prata med honom om det som hänt heller. Ibland är det så mycket som känns bätte om man bara får prata med någon, istället för att tankarna bara ska mala runt i huvudet.


Det har hänt en hel del på jobbet också. Så den här helgen ska jag ta mig tid att smälta allt som hänt. Sitta i en solstol och må gott, för det ska tydligen bli finväder=)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig helg i en solstol!! Jag o Billy kommer upp till er på onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser jag mycket fram emot, att få gosa lite med Billy och att få träffa dig=)

    SvaraRadera