söndag 28 juli 2013

Ullared

Idag har vädret inte varit det bästa. Det är varmt, riktigt kvalmigt faktiskt så vi började dagen på stranden fast solen inte sken. Vi bara låg och pratade och läste och doppade oss i havet, men sen började det mullra ordentligt och sen kom regnet och då cyklade vi hem direkt.



Och istället för att sitta inne & uggla resten av dagen åkte vi till Ullared. Ingen av oss har varit där förut... 


Och vi åker nog aldrig dit igen heller. Herregud så mycket folk! vi fick lite småpanik hela familjen.
Dock är jag väldigt nöjd med inköpen. Fast jag inte skulle ha något speciellt mer än handdukar så landade kvittot på 2000:-, men då har jag också med mycket bra saker hem. Bl.a. en hel del saker till Pixi och Victor.

Roligast idag var när jag ringer min moster AK och frågar vad hon gör...
Du, jag står bredvid dig säger hon då... Vad är oddsen för det liksom?

Vi bara skrek och gapskrattade, det var så himla otroligt att vi skulle ses just där, på Ullared av alla ställen.
När affären var så full med människor hade vi likagärna ha gått om varandra.



Och jag visste inte ens att hon skulle dit idag...:)

3 kommentarer:

  1. Ja, Maria nu hoppas vi att ni får en riktigt fin vecka i Varberg och att ni träffa din goa
    moster AK, var ju jätteroligt världen är allt bra liten. SMÖRJ NU IN PETER ORDENTLIGT eller
    kanske han tänker överträffa era tomater hemma,
    för det har ni väl i växthuset.
    MÅNGA KRAMAR TILL ER
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Jag ska till ullared vecka 33 innan skolan börjar jag saknar julia

    SvaraRadera