torsdag 25 juli 2013

Semester!!!!! Jihoooo:)

Nu är årets semester inledd!
Jag fick börja den lite tidigare än planerat pga ett envist illamående som inte ville släppa på fm, så jag valde att avsluta dagen några timmar i förtid och lämnade mina Tentipi kollegor i sticket. Nu känns det dock bättre. Peter har också varit lite rumlig i magen så det kanske var något vi ätit.

Det kommer nog ta ett par dagar att tagga ner till semesterlunk. Jag är väldigt uppe i varv pga att det varit ganska intensiva veckor på jobbet när man varit ensam mycket, och så är jag väldigt uppskruvad för det här med bina också... 
Om nån timma åker vi och hämtar hem dem, och de får stå i sin resekupa inatt. 
Imorgon fm kommer Patrik och hjälper mig med installationen i min egna kupa. Skönt med lite experthjälp då här i början.
Jag vill visa bina att jag är en schysst typ som de inte behöver vara rädd för, att jag har koll på läget liksom.



Och när de är på plats där ska jag ta en lång, djup och belåten suck, och bara njuta:)

1 kommentar:

  1. Kramar från Californien.Ha nu en skön semester med familjen.ska bli kul och se din viktiga med bin i,vi kommer va trogna honungs köpare.här är så varmt och gött vi njuter varje dag.LOVE YOU

    SvaraRadera