söndag 21 juli 2013

Hockey träning mitt i sommaren!

Direkt när Victor vaknade i morse ( läs lunchtid...) så drog han upp till sporthallen för att spela bandy. Och direkt efter det så åkte han hem till Gustaf för att köra skott träning...och sen har de fortsatt här hemma på baksidan HELA kvällen.
Jag har skrattat gott åt Gustaf som gått omkring i full mundering i trädgården. Han har tom haft sina skridskor på sig och det har sett riktigt kul ut:)

Kvällsmaten åt vi utomhus så han skulle slippa ta av sig all utrustning. 




Jag verkligen älskar när Victor har sina kompisar hemma. Det är så roligt när det blir lite liv i huset:)

2 kommentarer:

  1. Bra förbränning dessa varma dagar man kanske skulle låna utrustningen o vandra i kring i värmen.

    SvaraRadera
  2. Haha, det låter som en dålig ide... Vet du hur hockeysaker luktar.... Jag skulle hellre springa flera mil än att sätta på mig hockeyutrustning:)

    SvaraRadera