torsdag 11 juli 2013

Office dog...

Jag är lite mörkrädd av mig, och samma känsla får jag om jag är helt ensam på jobbet även dagtid...
Och idag var en sån dag när jag skulle vara helt ensam på J-Mek...
En stor tom verkstad och innanför den ett kontor därjag sitter. Kan ni förstå känslan, att man känner sig lite ensam och rädd?
För att känna mig lite säkrare tog jag med mig Pixi idag.
Hon ligger mest och ser söt ut, och har nog ingen aning om att hon är med för att skydda mig...:)




För övrigt slår jag all time high i att vara färgglad idag.

3 kommentarer:

  1. Ingen vågar sig väl att göra något bus med en sådan "vakthund" :) Skönt mä sällskap! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Med en hund är man aldrig ensam :)

    SvaraRadera
  3. Maria, det där känner jag igen sen jag jobba och skulle vara
    ensam på kontoret men tänk om jag hade haft Pixi.
    KRAMAR från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera