fredag 19 juli 2013

Sommarmat...

Hittade en ny rolig app idag som jag roat mig med ikväll.
Tog några bilder på maten vi ätit och här är resultatet....


Potatisen är den jag satte i maj. Två stora hinkar blev kanske 20 potatisar. Kanske inte världens bästa skörd, men goda var de iallafall.
Och i glaset har vi flädersaft- såklart! 
Och så fiskspett från fiskbilen som vi grillat. Forell, marulk och lax var det på dem. Så nu är vi mätta och nöjda. 
Peter är faktiskt så nöjd att han somnat i soffan...ska se om en kaffekopp kan väcka honom.

Han har gått på semester idag och är säkert sliten efter alla tidiga morgnar senaste tiden.
Undrar vad han säger nästa gång han kollar här och får se bilden...jag kunde bara inte låta bli:)
Själv jobbar jag 4 dagar nästa vecka, sen tar jag också lite ledigt. 

Trevlig helg på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar