tisdag 30 juli 2013

Hej på er

Just nu gör det inte speciellt ont att leva...
Jag har smitit iväg från huset alldeles själv till stranden och ligger och läser bok och har det bra!


Vädret imorse var inte det bästa så vi cyklade in till Varberg centrum och kollade in fästningen och museet med bockstensmannen. Och så åt vi en god lunch i cafeet på fästningen.
Och precis lagom tills vi kom hem så började solen lysa, och jag vill ta tillvara på varenda stund med fint väder, så nu ligger jag här medans resten av lilla familjen ligger hemma i huset och vilar.



Vad gör ni? Är ni på semester eller hemma? Om ni haft sem, vad har ni gjort? Kom igen nu - berätta! Jag är som ni vet väldigt nyfiken av mig:)

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej min kära dotter.klockan är snart halv11 här på fm i USA.Vi har ätit en god frukost och ska snart gå i mysiga småbutiker här i Carmel,BLa tebutik,klädbutiker. Sedan åker vi vidare HIgh way1 till Los ANgeles där vi stannar i flera dagar,ska till Hollywood o Beverly HIlls.VI har underbara dagar och sett så mycket fint,ni ska få se kort längre fram.många kramar mamma o Kenneth

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Vad mysigt du verkar ha det :)
    Här går semestern i hockeyns tecken... Vi har nyss varit i Nyköping på ett läger. Richard bodde på hotell med resten av grabbarna och jag, Micke, Simon och Freja bodde på Stjärnholms slott:)
    Jättemysigt!! Vi dog Nyköpings Gästabud, bowlade, fikade och kollade på hockey ;-)
    På tisdag åker vi till Prag, även då en hockey resa då Richard ska spela cup :)
    Då ska jag och Micke passa på att se oss omkring lite när sonen är med sina kamrater...
    Det är 10 år sedan vi gjorde nått bara vi två på semestern så det kanske är dax.

    Kram kram Titti

    SvaraRadera