tisdag 30 juli 2013

Fint väder, och mer shopping!

Idag har vi haft riktigt fint väder!
Vi började dagen med en rejäl sovmorgon, och efter lite frukost cyklade vi till stranden som ligger ett par hundra meter från vårt hus.


När det började svida i skinnet framåt em så åkte vi hem och fixade lite lunch.
Och sen måste jag erkänna en sak...Jag åkte till Ullared igen- fast jag sa igår att jag inte skulle åka dit mer...
Det var vissa saker som jag inte köpte igår som liksom malt runt i mig. Jag fick ingen ro... Det var bla nya gardiner och några lampskärmar. Men nu är det ordnat och jag har åter ro i kroppen:)

Ikväll har vi suttit ute på baksidan alla familjer och surrati flera timmar. Grillat, druckit vin och kaffe och pratat om allt mellan himmel och jord. Delat våra öden, gråtit, skrattat, visat kort på våra barn som fattas oss, och konstaterat att det faktiskt inte finns någon rättvisa här i världen.

1 kommentar:

  1. Vad skönt för er och träffa andra familjer i samma situation.Ha nu fina dagar med familjen.Nej det finns ingen rättvisa JUlia va världens godaste tjej saknar henne så otroligt mycket.Kram mamma

    SvaraRadera