fredag 25 januari 2013

Ledig dag:)

Idag har jag haft ledig dag. Arbetstidsförkortning, eller inarbetad tid som det också heter. Skönt var det iallafall!
Började dagen med att skjutsa Victor till skolan. Vi hade -18 imorse och då tycker jag det är lite väl kallt att gå. Åkte i pyjamas och lämnade av:)
Sen iväg till spa för Body Pump pass. Jag är riktigt nöjd med den här träningsveckan:)

Efter lunch åkte jag till Karlstad för samtal, mitt tredje, och nu känns det riktigt bra att komma iväg och lufta själen. Hon som jag pratar med "ser "hur jag mår och ger konkreta tips & råd. Verkar som om jag fick tag i en toppen terapeut med en gång. Det känns som vi klickat och hon har mitt fulla förtroende.
Till nästa gång har jag fått i hemläxa att lyssna på avslappnings skiva minst 20 minuter varje dag. Ska börja med det imorgon. Det behövs känns det som!

Resten av kvällen blev det hämtmat från nya Thai stället i byn, och På Spåret såklart.
Och så avslutade vi kvällen med lite ishall som så många andra fredagar.
Victor var linjedomare ikväll. Imorgon är han med och spelar igen.

Nu är det dax att släcka lampan. Man blir trött även när man är ledig:)

Kram på er därute alla fina!






3 kommentarer:

  1. KRAM PÅ ER, ha nu en bra helg
    hälsar vi från Gökottevägen
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  2. Verkar som en bra dag :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt med ledig dag, kram på dig!

    Åsa G

    SvaraRadera