lördag 5 januari 2013

Go kväll



Hej på er,

Har egentligen ingenting speciellt jag vill skriva om idag. Ville bara säga hej till er som tittar förbi här:))

Idag har det varit lugna gatan här hemma. Det blev en väldigt lång oplanerad sovmorgon för min del. Hade tänkt ta en lång promenad tidigt i morse i morse med Peter...Snopet vaknade jag och insåg att klockan redan var 10....Passade istället på att besöka några affärer på byn utan att egentligen veta vad jag ville ha... Fyndade lite nytt på Lindex på rean.
Sen åkte jag till Julia och städade bort lite ljus och tände nya. Riktigt fint på kyrkogården idag. Lugnt och stilla.

Nu har det blivit kväll, och vi ska äta fruktsallad istället för det vanliga godiset.
Victor spelar lilla VM imorgon, och då är det noga vad man äter dagen före match... Och ikväll ska han faktiskt lägga sig i tid eftersom det är samling redan kl 8 i ishallen.

Tänk att jag kan tjata om saker 100 ggr utan att han bryr sig, men när det gäller hockeyn eller matcher, då slarvas det aldrig:)

Kul att läsa era kommentarer att det finns fler ungar som vänder på dygnet när det är lov från skolan:)

Ha en fin lördag!
Kram






4 kommentarer:

  1. Hej och god fortsättning på det nya året!
    Så gott det ser ut med fruktsalladen : ) Den behöver vi nog alla till mans, för oj vad mycket gottis det landat i magen. Lycka till på lilla VM, själva tar vi långfärdsskridskorna och tar en tur i Mariebergsviken. Vi brukar åka längre ut på Vänern men där är öppet vatten.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra detta med hockeyn och inte behöva tjata om det! Känns igen men i detta fall musik! Va gott det lät med fruktsallad! Det får det bli i morgon tror jag minsann! Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. Hej Maria skulle kunna kopiera tänk att jag kan tjata om saker 100 ggr ........ de har helt klart hittat rätt i sitt stora intresse o jag tror vi kan va rätt nöjda med att de pysslar vad de pysslar med! Vi får njuta av våra hockey nördar så länge det varar. Kramar på dig Ewa O

    SvaraRadera
  4. Ja Maria jag är ju alltid och tittar om du skrivit något,
    jag vill ju veta hur ni mår. KRAM PÅ ER från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera