fredag 11 januari 2013

I ishallen!

Efter fredags kvällens obligatoriska, och helt klart veckans bästa tv program på spåret och " Vart är vi på väg" gissningar så har jag och Peter masat oss iväg till ishallen.
Victor spelar inte ikväll, men han dömer. Kul att se det med:)

Så nu är klockan en bit över 22. Vi sitter här på läktaren, gäspar och myser:)
Snart är matchen slut och det är dax att sova.

(Tack för era tips på avslappningen. Jag tycker ni är så gulliga som bryr er om lilla mig.)





5 kommentarer:

  1. Stor KRAM till dej du FINA Maria ,självklart är vi många som tänker på DEJ . Sov gott / Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vackert par! Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. HEJ! ETT TIPS OM AVSLAPPNING, HAR DU LÄST VECKANS SUNNE-NYTT?
    SUNNE FÖRSAMLINGS ANNONS OM MINDFULNESS - VET FLERA SOM GÅTT PÅ DENNA MED GOTT RESULTAT. (MAN HAR INGA KRAV PÅ ATT DU ÄR TROENDE ELLER SÅ)VÄRT ETT FÖRSÖK ATT HITTA ETT SÄTT ATT KOMMA TILL RO I DIG SJÄLV?
    LYCKA TILL OCH SKÖT OM DIG!

    SvaraRadera
  4. Fredagsmys i ishallen dä ä melodin dä ;) Kul att se er!
    Jag lyssnade på radion för ett tag sen när de pratade med en forskare av något slag. Denne forskare sa att människan i dagens samhälle stressar och vill prestera hela tiden så att fler och fler klarar inte av detta utan blir sjuka. Rådet var just att "bara vara" ca 30 min varje dag där man låter kroppen gå ner i varv och försöka att inte tänka, planera och fundera på en massa saker just då.. Lättare sagt än gjort kanske men ett viktigt budskap tycker jag. Hoppas ni får en bra helg! Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Nu skall ni ha en bra helg,och Victor bry dig inte om föräldrar
    skriker att du dömer fel, vår Lennart dömde fotboll när han var
    ungefär så gammal som du, en gång var jag där och titta, jag blev skrämd hur de skrek åt domaren han gav sig sedan.
    MÅNGA KRAMAR TILL ER
    från Ulla och Sven

    SvaraRadera