fredag 16 september 2011

Parfym...





Häromdagen uppdaterade jag mitt sminkförråd med några småsaker från vår "lokala" affär som heter Parfymeriet.

Expediten skickade med mig ett prov på en ny doft.
Och jag är helsåld!

Det här är nog bland det godast jag någonsin luktat på (om man bortser från Chanel no5- som jag nog aldrig kommer köpa pga priset...)

Den här parfymen från Nina Ricci- LÉlexir- är inte alls lika dyr som Chanel, men den kostar ändå några hundralappar, närmare bestämt ca 500.- för 50 ml...


SÅ, nu är frågan. Köpa eller inte köpa? Lukta gott eller inte...?
Jag tror jag sover på saken...

2 kommentarer:

  1. Kolla om den finns på parfym.se. Där är det billigt!

    SvaraRadera
  2. Flaskan var väldigt söt :) Personligen gillar jag inte Chanel nr 5, dock Chanel chance. Favorit är dock Gucci rush och Clavin Klein euphoria... Om man hittar det man verkligen gillar så blir det använt - så om du verkligen gillar doften så "go for it" :) Ses snart!

    SvaraRadera