tisdag 6 september 2011

Long time, no see!

Nu var det så längesen jag gjorde ett inlägg på bloggen att jag faktiskt fick sitta och fundera en stund på vad jag har för lösenord... Skäms på mig! Semesterns löfte om ett inlägg om dagen höll i sig i några få dagar bara, och sen har det hela runnit ut i sanden... MEN, nu SKA jag verkligen ta nya tag. Nu är det höst, och med hösten kommer mera tid inomhus. Jag gör så mycket saker hela tiden, att bara jag får ner baken på en stol och sitter stilla en stund och skriver, så kommer det här bli en bra blogg! Jag kollade igenom mobilen om jag hade några roliga bilder att bjuda på idag som mjukstart på den här nya eran för bloggen...och det hade jag faktiskt! Men det var inte de bilderna jag tänkt lägga upp...nedå. De har någon tagit bort! och ersatt med bilder på sig själv istället... Jag tror jag har fostrat en linslus minsann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar