onsdag 7 september 2011

Niceville




Kommer ni ihåg att jag skrev om en bok, Niceville, som jag läste under min semester...?

Boken var som jag skrev riktigt bra, en feelgoodbok som var svår att lägga ifrån sig, som tog upp ett allvarligt ämne, fast på ett roligt sätt.

När jag surfade in på SF´s hemsida för att se efter om det kommer några roliga filmer i höst, så får jag se att just Niceville har premiär snart. Närmare bestämt den 23:e September (i Karlstad)



Och om man inte orkar vänta tills dess, eller har dåligt med kulor till underhållning, så kan man gå in på Rix FM´s hemsida och skicka ett SMS som kostar 3.-, så får man gratisbiljetter till förhandsvisningen som är den 18:e september.

Bra va!

1 kommentar:

  1. Gå och se den! Jag var på förhandsvisning i måndags (Disney som äger rättigheterna) och var både road och tagen. Nu har jag ju inte läst boken men min kompis som var med mig hade det och gillade filmen!

    SvaraRadera