fredag 30 september 2011

Fredag igen, och HERRREGUD vad fort veckorna rullar iväg!

Vad har jag gjort den här veckan då...?
I måndags hade jag en jättetrevlig lunchdate med några fd kolleogor från Tentipi- Madde och Lena.

Lena bor i Arvidsjaur  och jobbar för Tentipi på produktions sidan och var bara nere i Sunne några dagar för en utbildning.
Med ett pressat schema så var jag jättenöjd att jag hann träffa henne på lunchen.
När det sen visade sig att hennes planer för den enda kvällen i Sunne blev inställda, så passade jag på att bjuda hem henne till oss på lite mat.
Hon har alltid varit jättegullig mot mig när jag haft jobbresor till Arvidsajur, så det kändes jätteskönt att få bjuda tillbaks på lite gästfrihet.
En kvällspromenad med Pixi och lite babbel om ditt & datt hann vi med under kvällen iallafall.

Hoppas vi ses snart igen Lena:)

För övrigt så har veckan varit ganska så vardaglig.
Inget speciellt har hänt förutom att jag noppat Julias ögonbryn inför en skolfotografering.
Stackarn har ju ärvt mina vildvuxna ögonbryn, och nu ville hon själv göra något åt saken. Och att man får lida pin för att vara fin har hon nu blivit varse om! Det gjorde riktigt ont, men dagen efter tyckte hon att det var värt allt! Jag ska fråga om jag får ta en bild av hennes nya ögonbryn, så ni får se "Före och efter bilder..."

För övrigt så har jag har tränat ordentligt den här veckan (1 pass stepmix vilket gav en rejäl träningsvärk, och 1 pass Body Pump) och tagit mig tid att stanna på SPA och basta efteråt vilket har varit jätteskönt. På söndag ska jag försöka klämma in ett pass till...

Och tack vare Peter (som är väldigt huslig och pysslig av sig) så är x -antal tvättmaskiner tvättade och strukna huset är städat och  kylen är välfylld.

Det betyder att vi kan ägna hela helgen åt roliga saker!

Först ut imorgon står ett besök till Torsby på schemat.
Då ska jag och Julia kolla på hopptävling, och extra kul är att Madde (min ex kollega) deltar!

Men först ska det bli fredags mys:)

1 kommentar:

  1. Ja, hoppas VERKLIGEN vi ses igen :) Det var verkligen en trevlig kväll hos er. Kram!

    SvaraRadera