tisdag 24 juli 2012

Sitter återigen i bilen, på väg från Linköping. Vi har kollat på ett ispass, och försökt att träffa lilla gubben, vilket inte var helt lätt... Schemat är tight för pojkarna, och vi hann prata i ca 2 minuter innan det var dax för ombyte inför ett fys pass....
Jag som längtat så efter en stor gosig Victor kram fick nöja mig med att ge honom en klapp på ryggen. Det var inte läge att dyka på honom som en hönsmamma eftersom kompisar var runomkring...jag fick snällt bita ihop tänderna och stilla mig:))
Nåja, det var gött att se att han mår bra iallafall. Kramen får vänta.

Annars har vi varit på utflykt till Vadstena idag. Solen har värmt gott hela dagen, och vi har sett massor av fina saker. Besökt klosterkyrkan och tänt ljus, och vandrat på slottet. Ätit god glass och vandrat på kullerstensgator.
Om ni inte varit till Vadstena kan jag varmt rekommendera ett besök. Jättemysigt!

Jag är lite arg på mig själv idag också....lyckades radera massor av bilder på Julia tagna med mobilen under de sista veckorna med henne....har hört mig för och skadan går tydligen inte att reparera:((

Nu är vi strax hemma hos farmor och ska äta mat och gosa med Pixi som varit ensam lite för många timmar idag. Men hellre det än en stekhet bil.

5 kommentarer:

  1. Vi ska gå in i en stor vacker katedaral iNormandie imorgon och tända ljus för Julia.Den vackraste och största jag sett i hela mitt liv.Vilken vacker och pittoresk stad vi bor i Bayuex,gå in och titta på Goggle och tryck på bilder.Vackert väder har vi och skönt med semester.Har med kort på Julia,så hon är också med oss på resan.Många kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att ni fick träffa Victor om än en liten stund.
    Lennart, Marie, Sven och jag var i Vadstena för många år sedan.
    Lennart med familj kommer hem från Turkiet idag. Amanda fyller 11 år idag så hon väntar nog att få fira den får väl bli till
    helgen, dom har haft det mycket varmt i Turkiet.
    Ta nu väl hand om er, ni är vi våra tankar.

    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  3. Vi tänker på er! Tack för att vi får följa med er!
    Kram Carita Höök

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni orkar njuta av tillvaron. Jag tycker att det är något speciellt med Vadstena rogivande på ett speciellt sätt.Ha det så bra och var rädda om varandra. Ni finns i mina tankar, många kramar Gunilla

    SvaraRadera
  5. Låter som ni har det skönt tillsammans. Kram till er. Bettan

    SvaraRadera