måndag 23 juli 2012

När jag var liten...

...Sitter och bläddrar i gamla fotoalbum hos farmor och minns tillbaks när jag var liten.
Jag älskade att hänga med farmor och farfar och hälsade på dem så gott som varje helg. Farfar hämtafe efter slolan på fredagar, och skjutasade tillbaks på måndag morgon. Och nästan alla sommarlov så var jag med i deras husvagn i S:t Anna skärgård, på Tyrislöt camping.
Hittade det här sköna kortet från när jag var 4 år.... Jag hade tagit en torsk alldeles själv och var hur mallig som helst. Farmor och farfar hade ingen kamera att föreviga ögonblicket med, men gästerna som skulle komma framåt kvällen hade en. Därför satt jag med fisken hela dagen och väntade och väntade. Och när det blev kväll och gästerna med kameran kom hoppade jag blixtsnabbt ut ur husvagnen för att bli fotad med min fångst. Visst syns det att jag är mallig:))

Ett litet fint minne, bland många andra här hos farmor.

3 kommentarer:

  1. Va hon verkar rar din farmor,och ni är verkligen värda att få bli lite bortskämda. Vi funderar på om vi kunde få rå om er lite nästa vecka om det passar någon dag.
    Ha det så gott där borta. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Så söt!!! Bettan

    SvaraRadera